top of page
No tags yet.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

Haar geverfd!


Hoi ♥

Afgelopen zaterdag heb ik iets gedaan wat ik vroeger echt nooit zou doen, ik heb mijn haar geverfd! Wel met een kleurspoeling, maar dat maakt niet uit :p Op de foto is te zien mijn haar een heel stuk donkerder is en ik ben er heel erg blij mee :) Ik wilde al heel lang donker bruin haar, omdat ik dat erg mooi vind, maar ik wilde het nooit verfen i.v.m de uitgroei die ik zou krijgen.

Toen kwam ik op internet een artikel tegen over een kleurspoeling. Dit is verf die je er na ongeveer 6 tot 10 weken uitwast. Ik was meteen enthousiast en ik ben de volgende dag meteen naar de kapper gegaan. Eerst werd mijn haar gewassen door een stagaire en vervolgens mocht ik de gewenste kleur uitkiezen. Ik heb gekozen voor een natuurlijke donker bruine kleur met een warme tint. Ik vond het erg spannend, omdat het de eerste keer was en ik was bang dat het helemaal mis zou gaan.. Toen ik mezelf een beetje gerust had gesteld, kreeg ik te horen dat de stagaire, die nog nooit eerder haar had geverfd, mijn haar ging verfen. YES! Dat maakte het veel beter :') Maar het is allemaal goed gekomen hoor, op wat verf op mijn voorhoofd en nek na is het heel netjes gedaan :p De eerste dag zat er een rode gloed over heen waar ik in de eerste instantie een beetje van schrok, want rood was helemaal niet wat ik wilde! Maar opzich was het ook wel weer gaaf en ik kreeg er veel complimentjes over :)

Ik heb het de tweede dag niet gewassen, dus de kleur was nog steeds het zelfde. De derde dag heb ik het wel gewassen en de rode gloed was daardoor verminderd. Opzich best jammer, maar nu heb ik wel de natuurlijke kleur waar ik om vroeg. Ik ben echt super blij met mijn nieuwe haar en het is zeker voor herhaling vatbaar! Natuurlijk niet té vaak, want dat is slecht voor mijn haar :p. Omdat een kleurspoeling er na zoveel keer wassen uit gaat, heb ik mezelf voorgenomen om mijn haar niet meer elke dag te wassen. Dit was is sowieso al van plan omdat je haar elke dag wassen slecht is, maar nu ik een kleurspoeling heb ben ik er ook echt mee begonnen. Ik was mijn haar nu om de dag en dit wil ik steeds verder af bouwen. Ik hoop dat ik het vol hou en uit eindelijk mijn haar maar maximaal 3 keer in de week hoef te wassen zonder dat het vet wordt!

  • Snapchat Social Icon
  • Instagram - Black Circle
bottom of page